2011-05-31
 23:02:49

Underbar...

Ja, man kan inte säga mer en att vädret i dag, har varit underbart!
Dagen i skolan var också rolig.
på matten tvingade jag min lärare att jag fick göra ett prov jag inte hade pluggat till skulle se hur mycket jag kunde och jag fick g på a delen då man bara kan få g och någon annan dag ska jag göra b delen hoppas jag. ska försöka på mvg på det här provet. med däremot så sög mitt hemkunskaps prov 39 % fick jag bara usch!!!!

men till stallet nu!
Kom till stallet vid 5 tiden. då var det fortfarande varmt. Tindra var rätt så ren i dag så allt gick så fort.
Tränade dressyr på volten. jäklar vad varmt det var i dag. hade endå bara linnea ( och ridbyxor så klart) men endå så jäkla varmt!
Men till ridningen. i början gick det så därför jag testade nya grepp jag kunnde hålla med handen men de gick inge vidare. gör fortfarande ont i fingret.
Men sen när de började lätte så gick hon fint. lite hängig i dag och seg. men de var jag också pga värmen så hon var duktig endå. tränade mycket tempo och ryggning. gick ganska bra. I början undra hon vadjag mena men så fort hon fatta så gick det super.
Red också igenom LB:1 och den gick väl okej men svårt med volten som inte riktigt är så stor som för pogramet. så de blir lite olika vägar.
Men Sen så tog jag hizpan och tindra på en skritt tur runt ängen. Tindra & Hizpan är så söta tsm men tindra gillar inte hizpan. + att hizpan är lite rädd för hästar.
sendan fick sig tindra bli lite blött svampade av henne + att hon drack mycket efter.

ja de var väl lite om dagen. i morgon tar vi över paloma 1 år. och på torsdag släpps dem på bete.



Fick in den här bilden på mailen av någon annonym.
den är jätte fin tack så jätte mycket <333





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: