2011-09-01
 16:38:24

Usch läkaren-.-

Nu har jag komigt hem från läkaren.
vissa kanske vet men för er som inte vet har jag inte mått så bra på typ hela sommaren. Har haft kramper i magen, nära på att svimma ont i huvudet osv. så nu tyckte vi de va dag att gå och kolla de.
Dom tror de är magsäks inflamation eller nått, så nästa vecka ska jag ta prover, och gå på medicin. "jätte kul -.-'"
men i dag blir de inget stall för mig men i morgon blir de träning för A-L tror jag ^^
ska bli super kul, och p&j och p&r på lördag LB:1 och 60 cm. hoppas de går bra nu.
bjuder på bilden


Malin

Med gud jennifer :O är de verkligen du???? <3

shit vad du har förändrats på de här året!!

ska du bli stjärna eller ;)

kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: