2011-09-05
 20:49:38

sjuk -.-'

Jaha då blev man ju väldigt lägligt sjuk. just denna vecka när jag ska ta hand om rambo själv för att mamma är i spaninen. " fusk" lämnar mig här i sverigt, fy på dig mamma.
men som tur så finns ju snälla danielle som kunde fixa hos rambo i dag, tack tussen gånger om !!!
men jag har ju som sakt fel p mig så jag gr ju hos doktorn, skulle gjort de i dag men orkade inte pallra mig upp till byn. får bli på torsdag. men i alla fall så hämtade pappa min medicin så hoppas de här går över, sen så har hal ont i halsen och aa hela jag mår piss.
men så tror jag kommer va hemma i morgon med och villa upp mig, så kommer nog blogga mycket och ev fixa lite ;)
Ja tycker ni ska ta och kolla in på danielle och jossans blogg
kicka in här


Danielle

Åhh vad gullig du är <3



PUBLICERAT: 2011-09-06, 10:12:05 | URL: http://frysmarkt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: