2011-09-01
 15:29:17

1 vecka ...

1 vecka sen jag blogga (fy på mig!!!!)
1 vecka utan tindra.
men ska sammanfatta veckan nu tänkte jag ;)
Fredag 26/8 så kom Rambo min lilla ponke. nya gammel stjärnan.
Lördage 27/8 åkte jag och Nea till ( nått ställe) och träffade älsklingen ludde och hans kompis Keziah. sjukt rolig kväll. tack en en rolig kväll sötnosar <3
söndag 28/8 va jag i stan och shoppade men kira och jossan och i slutet nea. rolig dag! hittad de saker jag sökte som tur var. efter de åkte jag och jossan till stallet. Rambo fick va inne och äta och sen så fick jag släppa ut honom för pappa kom då efter deras match där dom van med 1-0. men gossade ena rambo ;)
29/8 reda jag med nickole och jossan runt ängen och lite på volten gick bättre en vad jag trodde.
30/8första hoppträning hemma med rambo. Gick bra men inte van men sån häst han va lite mer "hetare"  en vad ja är van med men de var roligt liten mini banna på 60. min duktiga bebis <3
31/8 mamma hade honom
1/9 i dag kommer hästarna in så nu börjar vanliga schebat ( som vintertid)
min bebis
kira jag jossan driv bild ;)
haha han blötte ju ner hela mig ;)


Danielle

Är det Cobys box? Haha fina bilder :D



PUBLICERAT: 2011-09-04, 22:12:37 | URL: http://frysmarkt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: