2011-05-16
 22:38:58

Tindra 16 maj

Ja i dag red jag Tindris som jag inte gjort på 2 månader. Är ganska glad tror jag. Men hade otur med vädret. Precis när jag börja rida så ösregna de. jätte kul "not".
Men det kändes konstig att rida Tindra. Jag kan erkänna att jag var lite rädd, för att rida min egna bebis.
Men de gick bra hon blev rädd för några tunnor så jag höl på att flygga av lite. Men de gick bra.
Men mamma hjälpte mig i dag, så tränade lite för henne och de gick bra tindra blev mjuk och fin i slutet.
Bjöd mycket och var väldigt känslig inte samma häst som jag red förut. Men de kändels ovant efter som man ridigt paloma precis innan och ett tag så från tjocki till smais. haha.
men jag tränade lite bara på böjningen och bjudningen och de gick ganska bra.
men hon var i alla fall jätte snäll. så nu får jag börjar rida min bebis <3
mamma filmade också men jag hittar inte mobil saken så ska leta efter den sen så kommer de upp en lite video från i dag.
vet inte vad som har hänt med bilen -.-
den kommer direkt från mobilen så den suger.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: