2011-05-16
 22:19:31

Tävlingen

Hejsan!
Tänkte skriva lite om tävlingen som vi var på igår.
Det var bara en lokaltävling på Sundby gård, LA:1. Linnéa och Jennifer var med, det var kul! :D
Men det gick inte så bra inne på tävlingsbanan idag, det var inte lika kul haha..
Han blev väldigt spänd där inne för att han var tittig på massa saker, speciellt en dörr som han slängde sig för i programmet. Dommaren låg också väldigt lågt på dom flesta, det har jag också hört från många som var på tävlingen. Så jag fick en väldigt dålig procent som låg på 56.8 %. Det här är liksom lokal nivå?! För typ en månad sig fick 61 % i samma program på regional nivå! Visst, den ritten var bättre men inte så stor skillnad att jag skulle få 56.8 % på lokal nivå nu. Nu känner jag att jag skriver lite konstigt, men ni fattar haha!
Men han var iallafall fin på framridningen, han gick jättebra genom ryggen och i formen.
Jaja, hästarna kan bli lite konstiga nu när det är pälsbyte, och det märker jag på Brenin. Så hoppas den perioden går över snart, för just nu har vi en liten nedgång bland resultaten på tävlingar. 

Usch vad jag gör tråkiga inlägg utan bilder nu, tur att ni har Jennifer! ;)


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: