2011-05-01
 23:30:11

Stallmöte

I dag åkte vi till stallet vid 2 tiden.
Då  fixade jag allt åt Tindra och mockade åt Coby.
Men innan 3 så kom Jossan, men det var så jäkla kalt så jag satt typ i sadelkammaren hela tin och kollade på film. Men när jag gick ut så var det ju varmare där ute, typiskt.
Men vi grillade och hade stallmöte. Jätte mysigt när nästan alla var där.
Kul med stallmöte när man fick framföra vad man tyckte också men det mesta i dag var (Y)

Men sen så red jag och Jossan ut med Tottis och Plåma Plånbok. " vårt fian smeknamn på henne "
Vi red lite p-hagen och på volten. vi skulle bara rida i 20-30 minuter men det blev 1 timme.
Paloma var jätte snäll i dag, lyssnade mycket bättre på skänkeln i dag.
Blev lite galopp på volten i dag med. Hon är jätte snäll och bryr sig inte för dem andra hästarna recade i hagen precis då hon bryde sig inte. Om det hade vart Tindra hade hon dampat.

Men nu ska jag nog plugga lite har matte prov i morgon " jippi"

En bild från i början av året på sötnosen <3


Olivia sundbeck

Vad sööt bild!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: