2011-05-04
 23:24:11

Plåma plånbok...

Nu är man hemma efter stallet.
Gick ganska bra i dag.  Men hon höll väldigt mycket på med huvudet. Det var lite jobbigt men det gick bättre och bättre. Lite galopp blev de också, hon är så snäll med de men jag väntar bara på att magen försvinner och hon vissar araben i sig skulle va kul att se. haha.
Men tränade mycket på vägarna och få fram henne. Att hon börjar bjuda lite mer!
Men sen kom sessan in på volten. Då helt plötsligt så kunde hon inte gå i från sessan. Typiskt, men lite kortfattat så kom en traktor, och sessan fick lite damp och hoppa runt, hennes medryttare flygger av och Sessan for runt i världens fart. Jag hoppar av paloma och ställer oss i mitten. Sessan galopperar runt och bockar och har rättare sakt damp. Hon springer tillochmed runt paloma och hon brur sig inte hon står kvar snällt vid mig och bryr sig inte. En gång var sessan nära på att sparka fanny i huvudet, lite läskit. men efter en stund får vi tag på henne och då är allt bra.
Men jag fortsätter rida bebisen. och hon var jätte fin nu. Hon gick verkligen bäst i slutet. På fredag ska jag nog rida ut på bebisen eller får se.

lite bilder från i dag visseliget mobil bilder för kammeran dog så det är inte så bra bilder men det är alltid nått.

Coby och paloma gillade varandra <3

så här såg vi ut i dag <3

Jessica ramlade när vi skulle skritta av paloma så hon fick rida en bitt <3



här ser ni lite hur hon gick men det var i början av ridpasset. den andra videosarna var inte så bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: