2011-05-16
 22:59:56

Paloma 16 maj

I dag blev de ut i skogen igen med palmisen. Men i dag så var Amanda med Sheeba med. Vi red lilla rund tror jag den heter. Men red den första dan jag stog i stallet ( 3 okt) så de var bara att let i hjärnan efter rätt men vi hittade rätt i alla fall. Paloma var väldigt tittig i dag, lite nerver märkte men inte samma lungna häst som igår. Men en gång trodde jah hon skulle stika när Amanda galoppara upp för en backe så dem försvan ur synvinkel då började hon stäppa och så men jag vägrade låta henne gå men de gick bra sen. Hon lyssna bra. Tog en galopp på volten också inge dumheter där inte i dag heller.
Jag försöker få mamma att köpa en ny tollare. Vi hade en förut som hete Gismo eller ienkligen Jerry men vi döpte om honom. Han köpte vi när jag var och han dog när jag var 11.
Rip Gismo
1997-2007
ska försöka hitta en bild på honom han var så jäkla fin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: