2011-05-15
 23:01:00

Palmisen 15 maj

I dag red jag med Helén Bort mot tyresta en helt ny väg i skogen som jag inte hade en anring om.
Men de finns typ 1000 vägar bland skogen som går åt alla håll och kanter så de ska bli kul att uttäka lite nya vägar.
Men hon var lite anorlunda i dag, hon var lite tittigare en vanligt och uppe på tåna osv. När vi skulle gå över lite blötare mark börja hon baka in i träd och massa försökte resa sig lite, och inte bara 1 gång utan varje gång de blev blött.
Men vi red till en jätte gullig sjö med Påskliljor mitt i sjön på en liten ö. Hur gulligt som helt.
När vi gick längs sjön så flög de en fågel upp båda vände på en 5 öring men paloma stanna direkt tror inte hon fatta vad de va hon var rädd för.
Men de gick bra hela dan eller aa gjorde illa fingret lite. men får skylla mig själv.
Jätte härlig dag, i morgon blir de sös och sen tidigt till stallet.
Jag ser ut som en apa.
men Tindra är söt.
Mamma fotade massa fina bilder på mig och tindra för nån dag sen så de kanske kommer upp då och då<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: