2011-05-11
 22:44:10

Oups...

Hejsan!
Nu har jag inte skrivit på en vecka... Hehe, men jag kommer att vara lite dålig på att blogga i början ;)
Det har hänt ganska mycket inom hästfronten, har tävlat, tränat, hoppat och massa mer! Men jag orkar inte skriva om vad som har hänt, så jag skriver om allt från och med nu!

Idag var jag stalledig. Så idag var jag var med Jennifer, Ellinor och Julia! Vi var på stranden och sola och bada! :D Det var skönt och kul! Sen gick vi hem till mig. Vi gjorde tacos och åt glass till efterrätt, mums! Sen gjorde vi lite fler saker.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, men detta var väl min dag. Detta ska ju vara en hästblogg, men blandar väl in vardagen ibland! ;)

Nu ska jag vara bättre på att skriva på bloggen. Imorron ska jag nog hoppa med Brenin! Haha det låter som vi hoppar hela tiden, men det blir att jag alltid skriver när vi hoppar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: