2011-05-16
 23:25:27

Natti natti <3

Ja de här blir sista för kvällen.
nu på kvällen har jag bara chillat, var ute med hunden, facerapeat pappa, nu ser jag på pirate of the caribbean 1.
Har sett den typ 1000 gånger men den är sjukt bra, ska se 2 & 3 an i veckan med för måste uppdatera mig lite för jag ska ev gå med kira och linnea på 4 tror jag de är eller...
men efter den ska jag nog sussa.
måste bara säga en sak.
besök min underbara Josefines blogg HÄR
Där hon skriver om totte och henne. totte har prognosen hss. läs mer om de på jossans blogg <3
NU ska jag se vidare ( vet att de står fel film namn på bilden ser er som tänker på de men men)
Puss puss söta blogg läsrae. de här blev ett random inlägg men men


Yasmine

Svar: TACK! Kul att höra: D<3



PUBLICERAT: 2011-05-19, 22:46:39 | URL: http://yassei.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: