2011-05-07
 23:31:35

Fotodax..

I dag blev det en stund i stallet. Åkte till stallet vid 1 tiden typ. Jag och Linnea skulle ta bilder på varandra med hästarna. Men Helen red tindra först och jag kkände på mig att jag inte skulle bli fotad i dag. Såklart hade jag rätt ( som vanligt!). Men blev lite bilder på Linnea och Sheeba, som jag ev lägger upp bilder på senare. Men när linnea red vidare gick jag och satte mig vid volten och kollade på Fanny som tömkörde Hippa. Dem är jätte fina tsm. Men sen så har jag inte gjort så mycket, fixat bilderna till Linnea " suck"! Men nu ska jag nog sussa så att jag orkar med dagen i morgon. För då ska jag träffa dem som ska också sommar jobba på minigolfen här på dalarö. sen ska jag ev till stallet för dem ska ha löshoppning, men jag har dåliga vibbar av löshoppning från 1-2 ggr innan så jag litar inte på folk när man löshoppar. Jag vet att vi har ett bra stall nu men kan inte läppa de. Men men. bilder från i dag lovar jag att lägga upp i morgon för jag har just nu damp på den här datorn....

sov gött alla blogg läsare. pözz pözz på er <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: