2011-05-09
 17:25:40

Enkligen ...

Ja, enkligen kom man in på bloggen. Min dator har dampat lite. Men går dagen då och de är söndag.

I går(söndag) löshoppade vi hästarna. Såklart var jag fotograf då. så fick lite bärnna också för stog i solen i typ 2 timmar. Men det var väldigt kul och hästarna var duktiga eller aa ganska.
Paloma hade sönder staketet. hampus rymde, tindra och nettan hoppa åt fel håll en gång. busiga hästar.

Men till mina bebisar så hoppade tindra ca 1,10 m och paloma typ 50 innan hon aa sprängde staketet. Men de gick bra de ända hon fick var 2 skrapsår. Men nu ska ni få lite bilder från i dag och en video.


Hampus <3

Han är grym de här hindret ligger på 1m och han tar de lätt + att han är 104 i maken...

Hippa <3

lilla iris<3

datron vill inte som jag just nu så fler bilder kommer <3 de lovar jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: