2011-05-19
 22:57:55

Dum Jennifer.....

Ja nu skäms jag lite, jag kan erkänna att jag orkade inte blogga i går men de ska inte hända igen från och med nu mer en 2 inlägg per dag från min sida!

Men i alla fal i går var jag busig och red Tindra.
Ovant att sitta upp på henne ( hon är lite smallare en Paloma) Men de va kul att jag fick rida henne. Helen var snäll att vi kunde byta hest. I början gick de så där Hon luta sig in åt och hängde sig + att min sits har jag inte hittat ännu så jag ser ut som jag vet inte vad. usch skäms lite men den kommer väl tillbaka snart. Men vi tränade på, sen så sa Helén och mamma hur dem har ridigt henne och när jag gjorde som dem sa gick det super, hon blev mjuk och fin i både nacke och ryggen. Hon har aldrig gått så med mig förens nu. Men de är kul tillbaka i sadeln nu igen och rätt sadel efter 2 månader. Men nu ska jag börja träna lite mer för ska ju ut och tävla snart, innan hon åker hem...

Men ni ska få lite bilder som sakt jag ser inte så fin ut men men de blir bättre!

Ängeln! fotade lite i hagen också <3

Haha sötnosen då <3








Vad tycker ni?? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: