2011-03-17
 09:40:16

Rolig dag

I går Åkte jag kira och Jossan till stan där jag skulle se fall jag kunde paraoa på Häst Och Hund huset.
men dem kunde bara ta in en och de var kira.
efter de åkte jag och Jossan till stallet.
har skrattat mycket i dag speciellt i stallet.
Sen puckad som jag är så hoppade jag från loftet.
för över pysens box är en lucka från loftet där jag hoppade ner och det skulle jag inte gjort för nu har jag mer ont i ryggen.
men kunde endå inte rida så gick promenad med Coby, Paloma & Tindra.
sen så var jag kvar sisst i stallet till och med efter nattningen.
för skulle ta bussen men då kom mamam från stan så jag åkte med henne hem.
i dag ( torsdag) blir det inge stall för mig, för medryttaren har henne.


Tindra och Jag hoppar 1 m för första gången.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: