2011-06-09
 00:12:35

tindra - 8 juni

Gud vad varmt de har varit i dag em.
Men red lite påvolten med tindrisen. gick ganska bra tränade först lite dressyr sen tycker jag att jag inte ska sitta och nötta så mycket dressyr. så jag red lite kavaletti och busade runt lite. det tyckte hon nog var roligt.
Men sen så testa jag att rida barbacka i dag var typ 4 månader sen sisst. Men de var kul. hon var snäll och lungn i dag.
Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer om dagen jag tränade inte på nått speciellt eller nått sånt.
juste i morgon ska jag vara och kira. vi ska vara i skolan i 15-16 timmar. vi( 8: orna) har hand om 9: ornas avslutingsbal.  så det blir inge bloggande för mig eller kanske på dan. ska försöka blogga i morgon men får se.
puss puss på er alla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: