2011-06-14
 00:20:55

Svar på frågorna...

Jossan
Vrf bloggar du ingenting på Högstaryttarna men massor här? ;) (A)
svar:för att ni knapp bloggar på den och då känner jag att jag kan lägga ner mer tid på den här bloggen. men nu på sommaren (lovet) ska jag försöka skärpa mig.

Julia
1. har du typ stav problem eller ( dyselixi)
svar: Nej de har jag inte! men jag slarvar när jag skriver och orkar inte ändra. är lite lat av mig.
2. Hur länge ska du ha tindra.
ja de var bestämt att vi skulle köra hem henne den 23 juni men nu ringde hennes ägare och jag hoppas vi kan ha henne över sommaren.
'3. är paloma din nu??
Nja, vi har henne på foder nu. men  om ett år kanske.
4. Vad är de högsta du har tävlat i (dressyr/hopp)
i hoppning. LD på b ponny och LD på d ponny ( 60 & 80)
i dressyr: LA1 på b -ponny
5. Har du tävlat någon utställning??
ja, våra russ kör vi myvket utsälltning med spreciellt jaffa var de mycket när jag var mindre.
6. vad är de högsta du hoppat??
1,05 med tindra.
tindra och jag på 1,05



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: