2011-06-11
 00:05:32

Jäklar...

Precis när jag skulle åka till stallet så ringer en som inte man har hört av på ett år. Jo tindras ägare.
Hon sa en sak så jag log typ skit mycket att vi kunde ha tindra ett år till. men då kommer problemet att jag har paloma...
så nu måste jag välja de också....
Men i dag så skog jag och myste med paloma och borsta på henne i typ 1 timme. och sen tömkörde vi henne.
Hon var lite kronlig men sen så tog mamma över för jag är lite sjuk så jag höll på att svimma av. och mamma och anna-lenna fick henne att gå skit fint. då tänkte jag "eoe, kan hon ens gå så där" trorde jag aldrig.
sen mätte vi vad hon väger ungefär och på typ 2-3 månader har hon gått ner 162 kg.
för er som inte vet så är hon väldigt fet.
men så nu kommer mitt val kommer nog skriva de här så fort jag vet exakt!
Kolla vilka snyggingar.
från v, jag och paloma, kira och tindra <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: