2011-06-23
 10:05:20

Borta

Nu kommer ja vara borta trosdag - söndag, så kommer inte bli så mycket bloggande från min del.
Men gårdagen så.
Red tindra. hon gick super fint tycker ja, haha. men hon var mjuk och lätt framot inge tung eller hängde sig. testade också ett tjockt 2 delat på henne tror hon trivdes att gå på de mer.
Men tränade mycket vägar och formen. träna också för mamma för hon tycker mina vägar inte har var så bra på senaste tiden så nu hjälper hon mig. i slutet gick hon jätte fint. raka och mjuka vägar.
sen åkte vi till upplands väsby hööks/ Horze. köppte 4 st dressyrskydd och 2 par tävling strupmor.
lite mini shoping. haha.
men nu ska jag fixa mig och väcka linnea.
önska min lycka till, haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: