2011-06-20
 19:45:40

19 juni- 15 :D

Ja i dag fyller jag 15, jippi.
Tänk att jag har levt i 15 hela år. helt otroligt har haft sjukt kul på bara den tiden.

Men jag vackna av att min underbara familj väckte mig med frukost på sängen och sång. Lill jossan från stallet var också med. fick ett fint träns och ett vitt schabrak, bling bling panband och headsett av dem. atck så jätte mycket.

Sen så vid 2 tiden kommer några från släkten och så klart jossan <3 fick vita ridhanskar, vita snoddar, pengar ( massor) aa typ de.

Tack för en underbar dag sötnosar. synd att vädert sög som de alltid gör den 19 juni -.-'

bilder kommer <3

bara för att ja inte lägger upp så mycket bilder och de kommer senare är för den dator jag sitter på nu kan inte ladda upp bilder ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: