2011-08-13
 23:56:42

Tindra 13 aug

Nu va de ett tag sen jag skrev vad jag gjorde med tindra. Men de har inte gått så bra dem senaste dagarna :/
men i dag körde min underbara farfar mig till stallet efter jobbet. så jag slapp ta bussen. "tack farfar<3"
Men den har tydligen bytt hage så den står i p-hagen nu igen. så de va nått nytt. haha
Men till ridningen jag körde bara igenom lite i dag efter som jag skulle vara lite snabb.
Men red på volten och hon var väldigt på i dag "igen" jobbigt på. men satte på musik på högsat så de lätt och då fick vi in en takt/tempo till musiken så red till 7 st låtar sen var vi klara. de gick bra jag satt i alla fall kvar. haha
jag jag red imina vanliga klack dojer så haha. tänk er den bilder.
men ja nu ska jag sussa ska jobba i morgon med, så puss på er <3


Vilken snygging till ponny/häst jag har! eller vad tycker ni??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: