2011-08-19
 22:50:00

Tävling 16/8- Lilla Pålstrop/Gripen RF

Ja då har man varit på min sista tävling på Tindra, känns inte så bra.
Dan börja med att jag tog halv 10 bussen till stallet, bussen var ganska full så de tog segt att komma till stallet. "jobbigt sånna dagar" men men. Jag började med att duscha lilla bebisen, hon var jätte duktig och var lung i da. så de gick fört sen fixade jag allt annat och busade lite med the kittens. vid halv 1 tiden kom mamma och hämtade oss och vid 1 tiden va vi på väg. men GPS va inte helt med. så ajja men inte för att tråka ut er så hoppar vi fram lite.
På tävlings plats, sjukt sött lite ställe och många trevliga där. Men första starten var vd 16,35 med 5min senare så jag red fram i 40 min. ganska lagom. förutom att de va så sjukt varmt. men i ridhuset de va som en bastu. så de va typ " jag måste skänkla lite där, jag orkar inte" asså så de va så varmt så de gick sådär bra men hon lyssnade ocg va jätte snäll. blev 54,81% och kom sisst i klassen men what ever. de rolga va att första tävlingen den 12 okt 2010 i LC fick vi 54,815% så precis lika dant. haha
LB: gick bättre värmen hade gått ner så de va mycket skönare. och tindra gick mycket mer framot och lyssna mer. men roligast va nog att träffa tindras mamma den är rätt så lika! men tillbaka till framridningen. i galoppen låg hon väldigt mycket på och i galoppen fick hon fart lite roligt för de va visst vissa som sa " ojojo" när den galoppen kom fram, inget va jag hörde men mamma och kira ;) men tindr avar duktig mycket mjukare och framot och inte lika varmt i ridhuset så de gick bättre. men jag glömde halten i början så jag gjorde den för sen men tror de blir vid L då. så fick -2p. men blev 54% där med men ärligt så bryr jag mig inte om poängen den här gången efter som de var sista med tindra ville ja bara ha roligt och de hade jag. tack för en sjukt rolig dag kira och mamma och alla andra <3
min fina bebis <3
Fler bilder får ni i morgon nu ska ja sussa. sov gott alla gullungar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: