2011-05-01
 01:56:38

Galopp ;)

Ja, i dag var en rolig dag.
Vi hade morron utsläppet men jag och kira orkade inte gå upp (latmaskar) så  mamma åkte ditt själv.
men vi åkte ditt senare med henne.
Kiris följde med i dag till Tindriz, så hon red Tindra & jag Paloma.
Jag som inte får rida förens den 20 maj.
haha, men paloma är snäll, men man vet ju aldrig men då får jag skylla mig själv.

Men Paloma gick super i dag, mjuk i munen och gick framot i traven.
vi la också ut travbomar och de tyckte hon var konstigt i början men sen gick det bra.
Jag tränade mycket på ökningarna i dag med, men nu ville hongaloppera.
sa de till mamma och hon sa att jag fick testa.
så jag har galoppperat lite på Plåma Plånbok " haha, namn som jossan kom på till henne"
Men hon var lung och fin inget hyss för sig.
så de var skönt.


Kira red Tindra men hon får skriva om hur de gick.
men jag tycker det såg super ut (Y)
Tindra har blivigt så fin fått fina muskler, o.s.v
Sen när kira rider henne ser det hur fint ut som helst.

Bilder och videos från i dag kommer nog upp i morgon för datorn är inte överrens med mig att ladda in de i dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: