2011-06-12
 22:31:17

Tävling Norrköpings FK

Dagen började men att ja gick upp 4. sov i 4 timmar i dag. jätte kul " not"
När vi kom till stallet var vi väldigt snabba. vid halv 6 så åkte vi från stallet. Vi var väl frame vid tävlingsplatsen vid 8 tiden. Jossan och hampus startade kl 9 och jag starta 13,50. lite jobbigt men i mellan där så stratade Kira och brenin.
Men tindra var lugn i trasporten och även när vi gick där.
men ett problem som kom var att tränset jag skulle ha hade jag glömt att göra ett håll på så de passa inte. men som tur var så är kira världens snällaste och gulligaste! jag fick låna hennes träns <3
så då löste sig de.
Fram ridningen gick inte bra, de var en hingst som var där och då blev tindr alite tittig på den+ att jag fick världens håll, gjorde så ont så jag kunde bara sktitta typ. Hon var inte frivillig att gå i formen så de gick inge bra. sen så skulle jag så klart in på bannan och utan för när jag väntar bryter jag i hop. jag hoppa bara av och tänkte gå och stryka mig. asså aa ja blev hysterisk typ. sa hela tin" de här kommer inte gå jag kommer dö" typ då mena jag att jag skulle flygga av eller nått.
men sen så har jag ju mamma som få mig att gå in på bannan en då.
Jag har ALDRIG slarvat i ett dressyr pogram, som jag gjorde i dag. men endå fick jag en 5a på vägar.hm.
Men de som va skönt va att hon gick bra med dressyrstacketet ( de var på kortsidorna) inga problem med de.
men ja annars gick de väl bra.
mig % blev 49,***, och jag bryr mig inte för jag vet hur mycket jag slarva och allt och jag tänkte ju inte ens köra pogramet. så jag är nöjd tindras första lokal tävling och min första på 1½ år typ så det var första gången jag blev glad för att få 49 %.
men efter som de gick som de gick ska ja byta till LC nästa vecka istället för en LA.
söt??
inne på bannan
Jag testade också att sy knoppar som blev mycket snyggt ;)
och så här såg de ut efter


Anonym

Sötaste Tindra och Jennifer!


Linnéa<3

Finaste på jorden!!<3



PUBLICERAT: 2011-06-13, 23:25:08 | URL: http://lillilovessheeba.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: