2011-06-18
 21:38:00

Tävling 18 juni- Fagersta RK

Blev tidigt i dag. dagen började redan kl 4,50. då kom mamma och väckte mig.
Tvingade i mig frukost också, haha.
Tindra var jätte snäll att lasta i dag hon gick på direkt!

När vi väl var frame på tävlings plats så sov jag, haha.
så mamma gick och vissade intygen och så. kollade starlistan osv.
Jossan och hampus var i första klassen och första kat. jag kollade tyvärr inte på dem efter som ja fixa tindra. men mamma fotade dem lite så bilder på dem kommer upp på bloggen.

Tindra var ganska lung när vi lasta ur henne ock fixa. tävlade också med de svara med rosa detaljer i dag. På framridningen red ja för helene och i början gick de inge bra och jag var stressad kände jag. men efter ett tag släpte de mer och mer honblev mjuk och hängde sig inte. Men sen gick hon där och var sjukt fin.
red fram ca 40-50 min. i collekting ( stavas) var de så jäkla lerit så de var stora pölar. va bara jobbigt och tungt. och samma inne på banan. men har aldrig ridigt med dressyrstaket runt hela med henne. och så när vi skulle gå in på går man i mellan staketen och de gilla hon inte!
men de gick bra. tills man kom vid dommaren som satt i en bil. så uppe vid dommaren (c) så gick de sådär.
men hon gick jätte lungt och fint tycker jag för att vara andra gången. hon lyssnade på mig och min sits var okej också. inte lika mycket slarv med vägarna den här gången.
Men vi slutade 5a av 7 st. på 51 % men dommaren var jätte hård och ville ha hästen i form och så i LC och dömde ner ganska många i klassen. men men alla dommare är inte lika. men stort grattis till Carl magnusson som kom 1.

och tack till alla sötnosar från stallet som hejade på en, ni har alltid en plats i mitt hjärta <3

smakprov
vill ni ha fler bilder??
lämna en kommentar då<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: