2011-07-18
 14:59:00

Tävling 17 juli- Odensbackens RK

I dag var de tävling på Segersjö herrgård fast Odensbackens ridklubb som annordnade de.
Jätte rolig dag och roligt att träffa Tindras ägare. Men dagen började så sjukt bra glömde ju nr lappen " första gången" jag som alltid har en extra. men tydligen inte den här gången. Så då fick jag låna en av dem. Det Negativa med dagen var nog alla bromsar!!!! över allt sjukt jobbigt.
Första klassen,LC:1 gick ganska bra men värmde upp i 30 min bara men hon var så sjukt fin och mjuk i munen. Väldigt arbetsvillig också. Så uppvärmningen var ett "big + for me". Inne på baman gick hon också bra. blev lite förvånad över hur bra hon lyssnade.gick super är de enda jag kan säga!!
Men de blev en 12 plast av 15 st. på 56%.
Andra klassen LB:1; Hon var mycket mer framåt nu, henes form blev mjukare och hon arbeta mycket bättre. Hon bäre upp sig och hängde inte i munen. så men så kommer vi ju till pogramet då. i traven och skritten gick de super mcket bättre en i LC men så kommer galoppen då hon drar. och ignorerar mig och mina skänklar och då blir jag ju arg och stel så de blev inge bra. men aa.
sen när jag gick med nea och skulle hämta protokollet tänkte jag att jag skulle få säker någon ting med 40% och skulle knöggla  i hopp de ( gör alltid de och slänger de när de går dåligt, haha men alltid någon som tar upp de av mamma eller nån kompis) men jag fick 53% så jag är jäkligt nöjd endå efter hur de gick!
så dagen var lyckad! jag har jätte kul och så roligt att linnea följde med också tack gumman, puss på dig.
Men en lite tråkigt sak är att Jossan från stallet med totte, va också där och tävlade LC men han är ju stor häst och han starta runt 4 och de orkade inte jag va kvar till ( hehe), men de hade gått bra i alla fall vad jag har hört.
men min dag kunde inte vara bättre!.
video ska ja lägga upp men de va helen som filma så jag har inte dem ;)
men lite bilder.
3 st får ni!
Om ni vill se fler så får de blir 3 kommentarer så lägger jag upp en bild bomd med finfina bilder.

Tindra i boxen , hon gillar att tjika ut



vilken bild gilla ni mest och vrf??


Anna-Lena

Jag gillar som många andra ridbilden när du inte syns fullt ut bäst, Tindra går jättefint där och det är en väldigt fin bild, ryttaren måste inte alltid vara med! Men bilden på Tindra i boxen gillar jag också MYCKET!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: