2011-05-28
 22:23:34

Pay and Jump <3

Ja, i dag åkte vi på en pay and jump på runsten. Banan var på terrängbanan så de var en bit att gå + att det bar på gräs. sen så har hovslagaren satt på en sko utan brodd hål så 1/4 har hon inte brodd hål på så jag fick ta de lungt. Framridningen gick super dupper bra. hon lyssnade sjukt bra. mjuk och bjöd mycket. hoppade som en ängel över hindrena. Hängde inte med dem andra hästarna. men sen inne på bannan. så precis vid 1:a hindret fick jag en blick att jag skulle flygga av och behöva göra om detta med fingret så jag fick en obehaglig känsla så det gick sakta runt bannan typ gick över alla hinder. När vi kommer på näst sista hindret så tänker jag, gud vad duktigt vi har varit fel fria. Så kommer ett läskigt hinder ( sista) och då saktar hon av och i stället för att jag läger på skänkeln la jag på spöt av någon konstig anledning så då fick hon inte med sig backbenen och så klart river..

Sammanfattning.
Tindra och jag dålig kominikation på banan.
4-fel pga mig.

Massa bilder kommer både Jossan och Kira fotade och mamma filmade men det kommer komma upp i morgon kväll.

I morgon så kanske jag följer med några i stallet till strägnes där dem ska tävla i nått inom travar sak.


Jossan

INOM RIDTRAVARFÖRBUNDET, inte nån "inom travsak".. ._.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: