2011-06-14
 18:04:46

skolavslutning :D

Blir inge stall i dag.
Men idag var de skolavslutning och måste erkänna att man såg bra ut!
men de är fett skönt med sommarlov!
nu har man mycket tid att göra de man vill.
Men sen så var vi på stranden med klassen och jag och nea satt på bryggan och så klart så tappar hon min mobil i vattnet. jag flyger i på 2 sek. men ni som försöker nå mig så når ni mig i alla fall i på mobilen. den är död!
men nu ska vi dra ner till stranden.
och fresten kanske blir stallet i kväll om vi hänger med mamma.
I morgon är de summerparty på dalarö som man ska gå på.
puss puss på er så länge.
glöm inte att lämna en  liten kommentar! <3
fula jag ;)
kira & jag <3
Julia, jag & mina
Klassen <3
vet inte vad jag gör där ;)


Tove Söderström - Ponnyryttare

Svar: Tack! :D



PUBLICERAT: 2011-06-14, 19:45:45 | URL: http://sommarponnyer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: