2011-07-01
 01:54:42

Jennifer- tillbaka!

Nu har jga varit hemma i 2-3 dagar och de har hänt mycket. men nu är de så sent så jag tänkte att jag skriver mer om min vecka imorgon efter jobbet.
men till en ganska stor sak för mig är att jag inte längre har paloma.
Hon var vår i 1 månad.
känns lite trist med de är så med vissa inom hästfolks världen alla vet bäst och tycket och tänker ajja nog om detta som sakt skriver mer i morgon.
'
lite ointresant inlägg, men kännde att jag bara skulle säga att ja va tbx och inte dissa er söta bloggläsare.
bilder kommer också komma upp.
puss på er sålänge <3


Danielle

Jätte fin bild på dig och Plåmis, förstår att det är jobbigt <3



PUBLICERAT: 2011-07-21, 11:01:45 | URL: http://svartfux.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: