2011-06-17
 22:21:00

Fredag 17 juni- mot ludvika

Ja vi åkte ju dan innan tävlingen upp och sovde hos Anna´s föräldrar och låna box.
super dupper snällt!
men innan vi åkte hade jag tänkt rida paloma och de gick ju ...... inte....
för de första så försökte jag få tag i paloma/tindra i 3½ timme i hagen i spöregn. jätte kul.
Men sen fick mamma som kom efter ett tag fick tag på tindra som tur var!
så de blev ingen ridtur med palmisen.

Men vägen upp tog ett tag, efter som en tank bil hade vält någon stans vid stan eller vid essingen ( stavas) så fick vi åka igenom södertälje. men jag åkte med anna och helene och hästarna så de var rättlungt så jag kunde sova. så jagsov lite mellan södertälje och västerrås och sen där i från till luddvika.
Tindra var rätt så duktig i dag att åka med henne. men hon hade trappat av sig transport skydden och flyttat på hela täcket så hon får nog åka med lindor i stället på benen.

När vi väl var frame så spö regna de såklart. men vi gick in ganska snabbt. tindra stog på halm i natt också, och fick använda vatten kopp. 2 nya saker. haha. Men de var rätt lungt. huset var också jätte mysigt. men sängen var lite liten för jag sover inte längst upp på sängen så haha aa jag sover lite konstgt. men de var skönt att sova i en säng i stället för i bilen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: