2011-06-01
 19:46:04

anmäld :D

Hahah aa jag är anmäld till tävling haha jag miss tolkar de på annat.
ajja.
första dressyr tävlingarna och sista för året med Tindra.

och sen bra men norrköping för då kan annki kanske komma :) ska fråga henne <3


På Norrköping FK den 12 juni blir det bara en LB:1 och heja på kira somtar LB & LA och lill jossan ( hampus) som tar LC tror jag de var!

och på fagersta RK blir de LA:1 och ev någon annan klass.

det finns LC men anledningen till att jag inte tar LC är att jag tycker den inte är så trevlig. jag gillar pogram där man hälsar i början och inte bara i slutat så men på fagersta kanske jag tar en LC bara för att ta en till klass.
någon som håller med??

Önska oss Lycka till???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: