2011-06-19
 20:11:00

19 juni- hästarna

Så klart så dem motioneras också...
Började med paloma, och ja jag höll på att flygga av de första jag gjorde. haha.
nä men när jag hoppa upp börja hon trava i väg precis när jag satt mig ner och när jag försöker få stopp på hene försöker hon resa sig. jobbig hon va i dag!
Men hon var lite jobbig i dag kan man säga fick inte ta i tyglarna och hon höll på jätte mycket men så fort hon sluta med de så gick hon super. så de är så antingen går hon jätte konstig eller så går hon jätte fint...
men i alla fall red väl i 40 min i spöregnet...

Sen min snälla / smart mamma gjorde iordning tindra så jag gav bara palom till tindra och hoppade upp på tindra. hon gick super dupper bra.
Var mjuk och lätt i dag, väldigt frammot. Tränade mycket mjukgörnade och i slutet körde jag igenom LC och sen tränade på raka inridningar.
red henne i ca 1 timme.

efter dem här på passen var jag dyngsur över allt tror inte jag var torr någon stans förutom under hjälmen...
usch hatar regn.

någon som håller med mig??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: