2011-07-23
 00:23:04

Rambo dag 2

Andra dagen ja red rambo, gick mycket bättre.
Lugnare och mer samlat, vågade ta mer i honom i dag så han hade bättre form och bjudning.
Men han gick om kull en gång så jag blev lite borta i nån sek men efter som de inte var första gången visste ja vad ja skulle göra så allt gick bra.
Red i kanske 30 min. men han göra mycket under den tiden. sen red ja ut med tess och hennes häst skype.
men efter ett tag började skype fjanta sig efter vi gått för bi hennes hege så hon hopppa och ställde sig på backbenen lite och så. rambo bara stog där mitt i vägen. haha.
men sen hoppa tess av och tappa spöt och då drog sky i väg och rambo trava efter, jag visste inte om jag skulel sitta kvar elle rinte men sen så roppa tess att jag skulle hoppa av så dp gjorde jag ju de. rambo lugna snabbt ner sig och sky stog vid sin hage, haha.
men allt gick bra och rambo va en sötnöt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: