2011-07-26
 03:42:33

Jennifer dissar!!!

Nu har jag lust att dissa en J*vlit stor/ jobbig ska som inte är häst relaterat :/
Jag dissa mobbare! speciellt dem dom mobbar utvekligns störda.
jag känner många som är de och dem är bra kompisar i alla fall och speciellt människor och har rätt till att leva ett bra liv.
mobbig NEJ TACK!!!
så jag tycker verkligen synd  om dem. sen finns de annan mobbig som vissar mår så dåligt av att dem tar livet av sig. de är fan inte rätt!! så omo ja fick en önska de va att de inte skulle finnas mobbing. de är sjukt fel att de ine ens borde finnas.
 drf jag också stör mmig just så mycket på de här är att jag har några kompisar som blir jävligt mobbade, har en som va på väg att ta livet av sig. så usch...
ne usch nu har jag sagt mitt.

någon som håller med??


Emelie

Håller med till 100% mobbning är inte kul, kan jag säga av egna erfarenheter. Kram!



PUBLICERAT: 2011-07-26, 09:45:18 | URL: http://www.somduvill.devote.se
Danielle

Så otroligt onödigt och sjukt hur folk kan göra så..



PUBLICERAT: 2011-08-05, 10:06:56 | URL: http://svartfux.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: