2011-08-22
 20:40:27

Tindra 21 aug

Nu blir de kortfattat.
Men blev galoppträning, hon var jätte duktig både i traven och galoppen hon brukar kunna bråka lite men i dag fick jag till lite formen i galoppen. att de tagigt över 1 år för mig och så i dag. Man blir så jäkla glad.Men fick tyvärr ingen bra bild just då :/ Men tränade också skänkelvikningar mellan kornerna och de gick super dupper brukar gå så där halvdant men hon lyssna så jäkla bra på mig idag så hela min da blev sjukt bra :D
sen så skrittade jag av runt ängen men nell och blacki som nu stå en stund i stallet och kanske längre. sjukt trevlig tjej och super snygg häst... kul att en tävling tjej komit till stallet :)
liter bilder ska ni få också. glöm inte att lämna en kommentar ^^
Lite bommar också ;)
kan sova också ...
Min bebis som snart åker hem.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: