2011-08-22
 21:37:56

Rambo 21 aug..

På kvällen var jag också ho rambo. med honom blev de skritt träning. men han är så gossig så man kan stå och gossa i timmar. så gossa med honom i kanske 20-30 min medans mamma borstade och fixade. haha. Men han va gamska bråkigt i traven i dag så de fick bli skritt automatiskt fö jag orkade inte hålla på....
men red kanske i 40 min och tränade på skänkelvikningar och öppna/slutna och nu fram över så ska jag bara träna och lära känna honom så kommer bli lite kortis inlägg kanske får se eller så blir de tvärtt om.haha vem vet.
Men han lyssnade bra i skritten och gick där jag ville att han skulle gå. sen skrittade vi av p åvägen och då mötte vi en av granarna och pratade men henne, trevligt folk de finns nu.


Danielle

Jätte fina bilder! :D <3



PUBLICERAT: 2011-09-04, 22:15:56 | URL: http://frysmarkt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: